Olen tavoistani poiketen sairastunut, ja mikä olisikaan parempi tapa parannella flunssaa kuin pyöriä Facebookin ihmeellisessä maailmassa. Vaikka I:llä ei itsellään olekaan profiilia FB:ssa, olen onnistunut löytämään hänestä valtavan määrän kuvia. Ja nyt sitten olen kiduttanut itseäni pitkäksi venähtäneen tovin selaamalla kuvia uudestaan ja uudestaan läpi. On se vain niin syötävän hyvännäköinen. Eipä olisi!

Samalla onnistuin tekemään itsestäni säälittävämmän kuin ehkä koskaan. Ilmoittauduin kurssille, jolle tiedän I:n osallistuvan, vaikkei aihe minua yhtään kiinnostakaan. Asian säälittävyyttä lieventävänä seikkana mainittakoon, että olen kyllä lusinut ko. opintokokonaisuuden pari muutakin kurssia läpi. Ehkä alkaa tämäkin aihealue kiinnostaa hyvän kurssiseuran vuoksi, ja eihän sitä tiedä, vaikka saisin lopulta kokoon suurenkin sivuainekokonaisuuden. Ja no, todellakin tarvitsen lisää opintopisteitä. On tullut sen verran lusmuiltua tänä syksynä.